Julliette De Hous – Battles Finaliste ‘The Voice Kids 2017’ gecontracteerd bij The Day by Day Gospel Singers

1.11.2017

Sinds vorige week is Julliette De Hous, bekend van The Voice Kids – Editie 2017, vaste leadzangeres bij The Day by Day Gospel Singers. Zij zal het volledige opleidings- en begeleidingstraject doorlopen en over zes weken samen met onze zangers en zangeressen optreden. Julliette is een supergedreven, enthousiaste en mature meid van 11 die zich met hart en ziel stort op haar zangcarrière. Ze integreert zich prima in onze groep, heeft al heel wat podiumervaring en -présence, en heeft al de juiste microfoon- en zangtechnieken onder de knie. Ze is ons klein opdondertje, haar gospel choir robe (klein maatje 😉 is al in de maak en volgende week al neemt zij deel aan ons zangweekend tijdens hetwelke zij helemaal ondergedompeld en klaargestoomd zal worden in ons gospelrepertoire. Wij wensen Julliette veel succes met haar zangkansen bij The Day by Day Gospel Singers en wensen onszelf heel veel plezier, genot en geluk samen met haar!