Hoe kan ik jullie boeken?

1.08.2014

Op de volgende pagina’s van deze site vind je ons repertoire. Daar kun je de selectie maken van je meest favoriete verzoeknummers door ze simpelweg aan te klikken. Vervolgens verzend je deze naar ons, samen met de datum waarop je ons wilt boeken, de plaats en de gelegenheid. Op basis van deze gegevens ontvang je binnen 24 uur een correcte prijsberekening. Tijdens de daaropvolgende telefoongesprekken en e-mails tussen jullie en onze frontman wordt jullie programma, locatie en timing definitief vastgelegd en op de boekingsbon gezet. Na ondertekening hiervan en overschrijving van de overeengekomen vergoeding is je reservatie gebeurd.