Huwelijk

27.02.2020

Kaatje en Ward hadden hun huwelijksplannen omwille van Covid noodgedwongen meer dan twee jaar in de diepvries moeten steken. Wat oorspronkelijk gepland was op 1 mei 2020, ging dus uiteindelijk door op 27 augustus 2022. Andere datum, andere kerk, andere voorganger. Het repertoire werd op vraag van het koppel een paar keer veranderd, koppel dat ook heel graag ‘die en die’ en ‘niet die’ en ‘vooral niet die nummers’ wilde horen en dit vrij dwingende toon. Maar ‘je moet geen hond in huis halen en dan zelf gaan blaffen’, is als Sales & HR Directeur mijn leitmotif, dus laat als klant vooral de detailafwerking van onze muzikale omlijsting aan vakmensen over die het al meer dan 30 jaar met succes doen. En kijk: dan komt alles goed! Geen Amazing Grace bij het binnenschrijden, noch Love and Marriage bij het buitengaan, maar wel ‘A Wedding Day’ en ‘A Brand New Day’ brachten jullie familie, vrienden en kennissen op de been en maakten er een heel fijne, integere en plezierig-warme huwelijksviering van! De voorganger was slecht voorbereid, vergiste zich vaak qua teksten, liet mensen niet lezen die moesten lezen, vergat de huwelijkskaars te laten aansteken en had onvoldoende hosties… Maar The Day by Day Gospel Singers losten dit telkens professioneel op door voor een gepast muzikaal intermezzo te zorgen. Dank je, prachtige Kaatje en superserieuze Ward, voor jullie vertrouwen en de fijne samenwerking. En voor het smakelijk onthaal van onze zangers voor en na de ceremonie. Onze zangers komen van heinde en ver en zijn van twee à drie uur vóór de viering tot twee à drie uur na de viering voor jullie bezig. En de dankbaarheid van de klant hiervoor mag en moet op deze manier ook worden getoond. Dank je daarvoor!