Voor de boeg

Zin in een “Greet and Meet”? Kijk hier voor een greep uit onze optredens. Onze besloten optredens op familiefeesten, recepties, personeelsfeesten en evenementen voor bedrijven, verenigingen en instellingen zijn hier niet opgenomen.

Wednesday 1 May 2024 9:30

60ste Verjaardag
Hilde

• Hotel Martin's Patershof, Karmelietenstraat 4, 2800 Mechelen
Saturday 21 June 2025 14:00

Huwelijk
Phoebe & Joren

• Botanic Sanctuary, Leopoldstraat 26, 2000 Antwerpen
Wednesday 31 December 2025 20:00

Velvet Voices

Op ieder feest, feestje, receptie, plechtige of minder formele samenkomst hoort muziek. Als stemmige achtergrond terwijl jij met je gasten babbelt en borrelt. Of juist heel levendig, zichtbaar en voelbaar! Velvetvoices.be zorgt daarvoor! En meteen is er warmte, sfeer en ambiance in je zaal, kerk of bij jou thuis of in je sfeervolle tuin.

Terwijl jij je gasten ontvangt, trouwt, speecht, uitbundig viert of juist ingetogen gedenkt… een workshop succesvol afrondt en professioneel met je klanten omgaat… uitbundig danst of zingt… zorgen de male & female vocalist van Velvetvoices.be als solist of als duo voor de nummers die jij wil (laten) horen. Uit hun meer dan 1.500 hits en evergreens selecteer jij die songs die jou ontroeren of juist de hele zaal op z’n kop zetten!

Babbel & Bubbel! Sing & Swing! Dance & Drink! Het kan en mag allemaal tijdens onze professionele all-in set van één uur, tweemaal een uur of driemaal een uur! Vul nu ons contactformulier in en ontvang binnen de 24u alle gevraagde informatie.

Quote