AppleThree.be

Wil je genieten van een paar lange vrouwenbenen, bijpassend knap snoetje, strak opgestoken haar en een stem als een verleidelijke sirene… en dat maal drie?

Onze drie topzangeressen onthalen jou en je gasten op de hits van de jaren ’40 tot nu. Alle wereldberoemde trio’s gaande van The Andrews Sisters, The Glenn Miller Singers, Martha Reeves and The Vandellas, Diana Ross and The Supremes, The Three Degrees, The Pointer Sisters en Bette Middler over The Manhattan Transfer, Sister Sledge, Chaka Khan, En Vogue en Patti Labelle tot Destiny’s Child, BeyoncĂ© en The Spice Girls passeren op jouw feest de revue!

Dus… Don’t sit under the Apple Tree! Kom met onze zeemzoete zangeressen In the Mood! Neem je Boogie Woogie Bugle Boy bij de arm! En Sing & Swing met AppleThree.be!

Vul ons contactformulier in en ontvang binnen de 24u alle gevraagde informatie.