Huwelijksviering

“Zij is de betere helft van mij” sprak Wesley tijdens zijn trouwbelofte tegen zijn kersverse bruid. Ze hebben elkaar leren kennen toen Patti lesgaf aan de klas van Wesley en het afscheidsfeestje van die laatstejaars heeft de aanzet gegeven tot hun verliefdheid en hun huwelijk. Uiteraard zongen we “Zij” van Marco Borsato toen de bruid binnenschreed. Het was warm zo recht in de zon, maar ook mooi in de prachtige tuin van Feestzalen De Groene Jaeger te Brasschaat. De bruid was buitengewoon mooi en de bruidegom – nog groen achter zijn oren 😉 zo trots op zijn stralende vrouw! Patti en Wesley, wij wensen jullie alle geluk met jullie gezin, huis en zoontje!