Huwelijksviering

3.09.2014

Het was een moeilijke dag, datum en uur. Op een werkdag, tijdens de examens, om 13u00 en in Nederland… Maar alles was prima op voorhand gepland, afgesproken en georganiseerd. We hebben toch een prachtig team koorleden! Perfect volgens plan en planning zongen we Sabine en Mark hun huwelijksleven in, in de prachtige Sint-Janskerk in het Limburgse Hoensbroek. Met uitzicht op het imposante kasteel deden en zongen de gasten van het paar enthousiast mee met onder andere ‘Operator, information’, ‘Something about the way you look tonight’, ‘Oh happy day’ en ‘Joyful, joyful’. Perfecte priester met een gevoel voor humor dat bijwijlen neigde naar Toon Hermans, die een dorp verderop geboren is. Fijne mensen in de kerk, die ons allen individueel bedankt en gefeliciteerd hebben en zichtbaar hebben genoten van deze zonnige dag waarop Nederland met 2-1 Ivoorkust klopte op de wereldbeker voetbal. Het supergroot tv-scherm stond al klaar voor hun gasten in de feestzaal om deze wedstrijd live te kunnen volgen opdat zelfs de hardste kern niet zou moeten kiezen: ‘voetbal of trouwfeest?’ !