Kerstconcert

Dirigent Koen Tobback en voorzitter Chris Goris hadden ons al maanden geleden gecontacteerd om de mogelijkheden af te toetsen om een gezamenlijk concert te organiseren. Onze stukken zouden elkaar afwisselen en uiteraard zouden we ook samen optreden. Op de gezamenlijke repetities viel alles in de juiste plooi. De stukken waren door beide muziekgroepen al stevig ingoefend, wat ruimte creĆ«erde voor improvistatie, zelfs tot op de avond van het optreden zelf! Heerlijk om als gospelgroep zo’n dertigkoppig blaasorkest in je rug te voelen! En ook voor de muzikanten was het een heel fijne afwisseling om hun muziek eens begeleid en ingvuld te horen met de zang van ons negenkoppig gospekoor. De solopartijen waren voor Esther, Margot, Lies, Simon en Divine. Hartelijke dank en gelukwensen aan de muzikanten, dirigent, voorzitter en de hele organisatorische achterban van Fanfare Orkest Dal Segno!