opening CC de Mixx

3.09.2014

De plechtige opening van het Cultureel Centrum de Mixx in Herselt ging gepaard met onnoemelijk veel muzikale en sportieve activiteiten. En uiteraard een optreden van The Day by Day Gospel Singers! We waren net helemaal gebrainwashed tijdens ons dertiende drie dagen durende zangkamp in Maasmechelen en hadden ons de naad uit het lijf gerend om op tijd in Herselt op de planken te kunnen staan. Meteen op het podium van de reuzengrote polyvalente zaal in de Mixx in Herselt. Een cultureel centrum met o.a. een eigen bibliotheek én een skipiste! Het grootste CC van de provincie Antwerpen, zo werd ons verteld. Het publiek heeft ons optreden gesmaakt en het gold voor ons zangers vooral als een goede generale repetitie voor de aanvang van ons nieuwe seizoen waarbij we meteen ons nieuwe geluidsmateriaal eens stevig hebben kunnen uittesten. Wat een luxe! Bedankt aan Diane Berghmans voor de prima logistieke organisatie en aan de koorleden van het bevriende Regenboogkoor voor hun enthousiaste aanwezigheid!