21ste Zinderend Zangkamp te Maasmechelen

29.04.2017

Voor de eenentwintigste keer alweer kwamen The Day by Day Singers samen voor een intensief driedaags zangkamp. Drie dagen van repeteren, musiceren, koken, eten, zwemmen, wandelen, spelen, lachen, elkaar plagen en elkaar heel goed leren kennen voor de leadsingers van ons gospelkoor. Marcel en Patrick, Roma, Christel en Jacqueline vertegenwoordigden respectievelijk de stemmen: tenor, bariton, sopraan en alt. Het muzikale accent van het weekend lag op het meerstemmig bewerken en aanleren van deze spiksplinternieuwe nummers:

. Don’t worry about me (Sophie Frances Cooke)
. Go down Moses (Louis Armstrong)
. Shosholoza (African Traditional)
. Where could I go but to the Lord (Elvis Presley)
. By and by (Elvis Presley)
. Bosom of Abraham (Elvis Presley)
. Joshua fit the battle round Jericho (Elvis Presley)
. Swing down sweet chariot (Elvis Presley)
. Somewhere over the rainbow (Israel Kamakawiwo’ole)
. Circle of life (uit The Lion King – Lion King versie)
. L-O-V-E (Nat King Cole)
. Feeling good (Nina Simone)
. Will you be there? (Michael Jackson)
. This will be (an everlasting love – Natalie Cole)
. Love on top (Beyoncé Knowles)
. I got the music in me (Kiki Dee)

Kriebels en kippenvel bij onze zangers en de toehoorders toen onze zoetgevooisde stemmen op het domein weerklonken!