Optreden Bedrijfsreceptie Elo Touch Solutions nv

31.10.2014

We hebben het eenrichtingsverkeersbeleid van de stad Mechelen 100% leren kennen! Om het prachtige Martin’s Patershof te vinden, kronkelden we langs straten en pleinen, langs waters en leien. De tot prachtig hotel omgebouwde kerk bood de setting voor een bedrijfsfeest voor alle medewerkers van Elo Touch Solutions. En het bleek een echte verrassing voor hen. Ietwat schuchter aanvankelijk en hangend aan de toog – typisch Vlaams – maar dankzij het temperament van vooral de vrouwelijke medewerkers van Elo Touch Solutions werd iedereen toch steeds meer opgetogen en zelfs enthousiast! Zij zitten nu waarschijnlijk nog aan hun dessertenbuffet; wij zijn alweer thuis, geluidsmateriaal uitgeladen, bezweette kleren hangend aan de wasdraad en wij ons van binnen én van buiten hydraterend! Dank je Saskia van Elo Touch Solutions en ook de verantwoordelijken van Martin’s Patershof voor de boeking, de fantastische ontvangst, de logistieke ondersteuning ter plaatse en de deugddoende versnaperingen achteraf!