Concert met het Feniksorkest Grimbergen

31.10.2014

Het Feniksorkest uit Grimbergen gaf zijn jaarlijkse kerstconcert en wilde zijn publiek, kennissen, vrienden en familie onthalen op een verrassende tussenact. Van tussenact kwam het tot samenwerking en zelfs tot samen concerteren en musiceren. Nadat alle muzikanten hun beste stukken hadden gebracht onder leiding van dirigent Rudi Ronsmans zongen The Day by Day Gospel Singers een ruime selectie uit hun Gospel Kerstconcert. Beide muziekgroepen sloten samen af met ‘L-O-V-E’ van Nat King Cole en ‘I will follow Him’ uit Sister Act. Heerlijk om door zo’n veertigkoppig orkest te worden begeleid! Oh happy day mocht niet ontbreken en vormde dé gelegenheid voor publiek én muzikanten om zich heerlijk en helemaal te laten gaan! Dank je, Rudi en Wim, het voltallige bestuur van het Grimbergse Feniksorkest en alle muzikanten voor het meer dan hartelijke onthaal, de verfrissingen, broodjes, koffiekoeken, deugddoende koffie en frisdrank, jullie warme aandacht en zeer herkenbare Grimbergse attenties en geneugden achteraf! Cantores amant humores!