Doopviering

27.08.2014

Op deze superwarme dag – de temperatuur in de schaduw bedroeg meer dan 34° – stonden The Day by Day Gospel Singers in de prachtige tuinen van Feestzaal De Compagnie in Ekeren. Zoon en dochter, Charlie en Max, van eigenaars Christian en Joany werden daar gedoopt. Het was een fijne viering, voorgegaan door een heel serene priester die – ondanks het feit dat hij te laat arriveerde – ook nog ruim zijn tijd nam onder de blakende zon. Maar toen bij de kruisoplegging iedereen naar voren kwam en wij op aanvraag van de ouders ‘You’ll never walk alone’ inzetten, waren de tranen bij familie en vrienden niet meer te houden. The Day by Day Singers hebben alles van zichzelf gegeven, de tijd opvullend tot de komst van de voorganger en zelfs nog tijdens de receptie achteraf, en mochten daarna dankbaar aanschuiven aan de overheerlijke barbecue die voor alle gasten en voor ons was voorzien. Toen onze materiaalwagens ingeladen waren en wij weer opgeladen waren en vertrekkensklaar stonden, kregen onze zangers zelfs nog een staande ovatie van alle genodigden. Heerlijk Joany en Christian, dank jullie hartelijk!