Gezamenlijke repetitie Leads en Backing Vocals

13.10.2014

Vandaag mochten de nieuwe kandidaat-zangers, zowel leadsingers als backing vocalists, deelnemen aan de gezamenlijke repetitie. Qua stemmen zat dat natuurlijk goed, maar ook qua houding, attitude, podiumprésence en groepsinteractie moet het goed zitten. Iedereen zoekt zijn plaatsje en als frontman en artistiek leider waak je er met argusogen voor dat ons motto ‘Fun! Fun! Fun!’ gehandhaafd blijft: Uiteraard ‘Fun voor jezelf’. Maar ook ‘Fun voor je medezangers’. En – want ‘The proof of the pudding is in the eating’ – vooral ‘Fun voor je publiek’, want zij zijn de uiteindelijke barometer van ons succes en van onze inspanningen. Welkom Hanneke, Sara, Yente, Katrien en Jolien! En… waar blijven die mannen?