Gospel Workshop – Verjaardagsfeest

10.08.2015

Een verrassingsfeest voor echtgenoot Patrick die 50 werd. Zelfstandige en zaakvoerder. Ondernemer en entrepreneur. Maar vooral – bleek – entertainer! Alle familieleden, vrienden en kennissen deden 100% mee met de gospelworkshop die leadsinger Patrick van Steenis organiseerde. Hun dynamisme nam bij wijle de overhand, vooral waar het hun volume betrof! 😉 En toen feestvarken Patrick – de jarige echtgenoot van Kathleen die The Day by Day Gospel Singers had ingehuurd om de workshop te organiseren voor haar man – zijn solopartijen moest zingen, waaronder dé tribute aan zijn vrouw ‘Hallelujah, I love her so!’, viel iedereen meerstemmig in! Amen, This Little Light of Mine, Sing Hallelujah, Liefde voor Muziek en Oh Happy Day werden aan alle gasten meerstemmig aangeleerd, waarna ze allen professioneel werden omgekleed in de traditionele gospel choir robes en een heus optreden gaven van bijna een half uur. Dank je Kathleen voor je vertrouwen en de hartelijke ontvangst. Dank je Patrick voor je inzet en ambiance! Dank je Ann en Christel voor de meer dan charmante logistieke support!