Gospelconcert tijdens Proclamatie

14.02.2023

Na drie intense jaren van opleiding verkregen de Therapeuten in de Causapraxie hun bul. Getogen in… officiële toga en afstudeerhoed traden de studenten plechtig de zaal binnen. Die zaal was de prachtige kapel van het Sanctuary van Hotel Botanic. De sfeer zat dus al meteen goed. Onze zangers stonden op nadrukkelijke instructie van onze klant echter een beetje vreemd opgesteld: achter ons publiek. Iedereen draaide zich gelukkig enthousiast om zodra ze de zoetgevooisde tonen van onze The Day by Day Gospel Singers hoorden! Ons publiek – de trotse partners en familieleden van de afstuderenden – veerde spontaan recht en zong en klapte meteen mee. De proclamaties en toespraken duurden lang en werden dus prima afgewisseld met onze zang. En op het einde van de proclamatie zwaaiden alle geslaagden en gelauwerden zoals het hoort netjes hun kwast van rechts naar links! 😉 Dank je Chris voor onze boeking en je vertrouwen, je warme ontvangst van onze zangers en geoliede logistiek!