Corporate Event

25.01.2023

In het poepsjieke Château du Bois organiseerde  de medewerkers van CapitalatWork hun jaarlijkse personeelsfeest. Meer dan 100 beleggingsadviseurs en hun collega’s van Staf en HQ kwamen uit Vlaanderen, Wallonië, Nederland en Luxemburg samen om zich te ontladen na maanden van hard labeur. Ontvangst, receptie en toespraak van CEO Maarten werden gevolgd door een interventie van The Day by Day Gospel Singers. Nietsvermoedend volgde het 100-tal de klanken van onze luide muziek naar de gezellig ingerichte theaterzaal waar zij werden verwelkomd door Patrick van Steenis also known as… Gospel Pat! ‘Nee, jullie gaan niet dansen… Jullie gaan… zingen!’ Amen, Hallelujah en Oh Happy Day volgden elkaar op en culmineerden in een waar concert samen met alle andere zangers van The Day by Day Gospel Singers. De gasten werden daarbij aangekleed en omgekleed tot echte gospelzangers en gaven werkelijk het beste van zichzelf in een vol uur durende show! Na het diner volgde het avondfeest met dansmuziek door The Day by Day Gospel Singers waarbij Michael Jackson, Abba, Elvis Presley, Tina Turner, Laura Fabian, Lady Marmelade, Christine Aguilera, Diana Ross, Sister Sledge en The Black Eyed Peas in een vlot tempo de revue passeerden. Prachtige solo’s werden afgeleverd door Katrien en Brigitte en Leading Lady Elien was weer eens Solid as a Rock! Cecile danste de hele avond door en kloeg niet over spierpijn ‘s anderendaags in tegenstelling tot Yours Truly… 😉 De dansvloer bleef geen moment leeg en de avondjaponnen en maatpakken zwierden en zwaaiden dat het een lieve lust was! Terwijl de dj het van ons overnam, bouwden onze zangers al het geluidsmateriaal af en nadat de materiaalwagen weer propvol was ingeladen, genoten ze van een deugddoend dessertenbuffet. Dank je Nathalie voor je vertrouwen en je warme ontvangst van onze hardwerkende zangers!