House Warming Party

29.07.2023

Nathalie trok in in haar nieuwe loft en heel Moerzeke mocht meevieren! Op het pittoreske plein staat de prachtige kiosk. En daarin stonden The Day by Day Gospel Singers haar famili1e, vrienden en gasten muzikaal te verwelkomen. In onze spiksplinternieuwe Afrikaanse outfits. En in 35° C. De warmste Septemberdag sinds het begin van de metingen. Nathalie zong enthousiast mee op onze Afrikaanse versies van Shosholoza en Pata Pata! Na onze set smulde iedereen op het plein van het uitgebreide buffet. Onze zangers schoven mee aan terwijl Patrick het beste van de crooners te berde bracht. Michael Bublé, Frank Sinatra, Sammy Davis Jr, Dean Martin en zelfs Gregory Porter klonken luid en zwoel over het Moerzeekse marktplein! Dank je Nathalie voor je warme ontvangst, je enthousiaste bijdrage en dank aan jouw gasten voor hun blije gezichten en luid meezingen en dansen! Het thema was Afrika, dus in speciaal daarvoor aangeschafte passende outfits en foto’s: