Huwelijk

6.05.2017

De vader van de bruid belde ons op en boekte ons gospelkoor. Daarvoor was Gene Thomas al gecontacteerd geweest dus stonden wij samen met hem in voor de opluistering van het huwelijk van Delphine en Joachim. De kerk was afgeladen vol. Prachtig versierd onder het alziend oog van de weddingplanner met wie we al vaker hadden samengewerkt. En ceremonieel ingevuld door de voorganger die we ook al goed kenden. In de prachtige kerk van Damme waar we ook al vaker hebben opgetreden. De diverse kerken, culturele centra en concertgebouwen van Vlaanderen en Nederland hebben geen geheimen meer voor The Day by Day Gospel Singers! Afwisselend zongen Gene en The Day by Day Gospel Singers voor bruid en bruidegom. Gene’s blik was vol bewondering toen onze versie van ‘You’ve got a Friend’ naadloos overging in ‘Oh Happy Day!’. Op verzoek van de bruid zongen onze leadsingers ‘You raise me up’ van Josh Groban bij haar binnenschrijden. Ons arrangement om dit nummer vanuit ‘Oh Danny Boy’ te starten, was heel origineel en werd op luid applaus onthaald. Het ‘Onze Vader’ van onze jongste soliste was pakkend als altijd. ‘Stand by me’ herkenbaar en fijn uptempo. En ‘Ain’t no mountain high enough’ hét moment om iedereen weer te laten rechtstaan en meeklappen! Onze felicitaties aan Delphine en Joachim. En onze dank aan vader Marc voor deze heel fijne samenwerking!