Huwelijk

6.08.2017

Samen eigenaar van een supergezellige brasserie in Berlaar, dus al hun personeel en klanten waren aanwezig tijdens hun ceremonie. En dat konden we horen en zien! Grappige teksten, fijne steekjes onder water en oprechte woorden van dank en bewondering. Voorgangster van dienst was een celebrante van Rent-a-Priest en The Day by Day Gospel Singers zorgden voor de muzikale noot. Op aanvraag van An zongen onze solisten ‘De Roos’ terwijl zij binnenschreed en Joeri wilde uptempo gospelhits horen, dus ‘Oh Happy Day’, ‘You’ve got a Friend’, ‘Joyful joyful’, ‘Ain’t no mountain High Enough’, onze houseversie van ‘Kumbaya’, Julliette’s prachtige vertolking van ‘I have nothing’ en haar samen duet met Marcel tijdens ‘De Roos’ dat vervolgens prachtig werd overgenomen en tot een apotheose geleid door Christel. Achteraf hebben we heerlijk getafeld en nagepraat, heel attent onthaald door bruid en bruidegom. Dank je An en Joeri en… hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!