Lichtfeesten

6.08.2017

Op de 60-ste editie van de Reetse Lichtfeesten mochten The Day by Day Gospel Singers niet ontbreken. Om veiligheidsredenen werden alle auto’s slechts tot 15u30 en opnieuw vanaf 1u ‘s nachts toegelaten dus stonden onze zangers daar al – klaar om alle geluidsmateriaal op te stellen en te soundchecken – om 15u voor hun optreden van 20u30 tot 23u30. Veel nieuwe nummers werden uitgeprobeerd in deze try-out, met groot succes bij ons publiek. Tijdens de eerste set werden we letterlijk uitgeregend. Wij stonden beschut tegen de regen onder een tent, maar de bezoekers aan de Reetse Lichtfeesten niet. Onze bewondering dus voor al onze die-hardfans – en één groupie en ondertussen ook al roadie in het bijzonder! Het werd een heel gezellige avond voor onze zangers. In een topsfeer werd er samengewerkt, gezongen, genoten van de talloze complimentjes en heerlijk genoten van een deugddoende Chinees in Boom, heel lang de woonplaats van onze dirigent en artistiek verantwoordelijke Patrick van Steenis en ook van onze tenor Marcel Goossens.