Huwelijk

9.10.2017

Een makkelijk bereikbare kerk die op tijd voor ons werd geopend, een fijne pater-voorganger, duidelijke communicatie met de moeder van de bruid tijdens alle voorbereidingen, een immer-rustige ceremoniemeester, een stralende bruid en een trotse bruidegom… Dat is alles wat The Day by Day Gospel Singers nodig hebben om graag en goed te doen waarvoor we worden ingehuurd: van ieder feest een echt FEEST te maken! ‘Oh Danny Boy’ ging ongemerkt over in ‘You raise me up’ terwijl Katrien binnenschreed aan de arm van haar vader. ‘I say a little prayer for you’ zongen Roma en Patrick in duet. ‘Stand by me’ van Marcel gevolgd door ‘My Guy’ van Christel. The Voice Kids 2017 kandidate Julliette kreeg ieder haartje overeind met haar vertolking van Whitney Houstons ‘I have nothing’. En Inge straalde tijdens haar eerste live optreden samen met The Day by Day Gospel Singers. Dank je iedereen voor de fijne samenwerking en voor het hartelijke en smakelijke onthaal vooraf én achteraf op het feest!