Huwelijk

8.09.2020

‘Ons huwelijksfeest gaat buiten door.’ Achttien december, hartje winter… Maar Jan, eigenaar van The Red Pinguin, had zijn zaak prachtig versierd en warm aangekleed. De twee kleutertjes van Nick en Typhanie lagen op schapenvelletjes op de grond en alle familieleden, vrienden en gasten kropen onder lekkere fleece-dekentjes. The Day by Day Gospel Singers stonden uiteraard in hun stijlvolle wijnrode gospelchoir robes alles van zichzelf te geven en hadden het dus warm genoeg… Althans ik wou dat ik dat kon zeggen! 😉 Maar er was wel ambiance! Gezelligheid! Sfeer! Zang! Muziek! Dans! ‘This will be an everlasting love’ was door het koppeltje aangevraagd en ook ‘All I want for Christmas is you’ omdat ze elkaar exact tien jaar geleden op Kerstmis hadden leren kennen. Hun ‘bruidsjonkers’ kwamen met donkere zonnebrillen op, op onze tonen van ‘Men in Black’. ‘Brand new day’ was de afsluiter na onze topper van dit seizoen ‘Wedding medley’ en ook ‘Stand by me’. Sean leidde als ceremoniemeester alles in goede banen, heel professioneel! En Annelies glom als de heel mooie en perfecte gastvrouw van The Red Pinguin! Mijn zangers werden achteraf hartelijk onthaald op een deugddoende warme maaltijd aan het tafeltje in de keuken vlak naast de chef-kok. Het kan gewoon niet fijner! Dank je Typhanie en Nick voor jullie vertrouwen in The Day by Day Gospel Singers en de fijne samenwerking!