Huwelijk

3.09.2014

Feestzaal Den Orchidee in Lokeren kennen The Day by Day Gospel Singers ondertussen al goed. Vaak trouwen daar koppels die een toch een plechtigheid willen maar zonder liturgie. En dan is een live gospelkoor natuurlijk een heerlijke traktatie aan de familie en alle gasten van het koppel! Katleen en Wesley waren ruimschoots op tijd aanwezig, de bruid zichtbaar nerveus. We werden hartelijk onthaald en konden rustig al het geluidsmateriaal opstellen en soundchecken. De plechtigheid vond plaats in de feestzaal, The Day by Day Gospelsingers kwamen zingend binnen op de tonen van Bless the Lord en het publiek klapte mee. Katleen straalde als allerprachtigste bruid! Hun kindjes namen deel aan de serene ceremonie en de voorganger – die voor een afwezige collega moest inspringen – leidde het geheel. Onze zangers hebben het beste van zichzelf gegeven en de dankbare feedback van Katleen en Wesley – die ook leesbaar is op deze site – is onze beloning achteraf! We wensen jullie een heel lang en gelukkig leven samen!