Huwelijk

4.08.2023

Op hun fruitbedrijf, dus daadwerkelijk in de héél grote en prachtig ingerichte tuin middenin hun hoevestijl woning waar het aantal reuzegrote en prachtig gebouwde houten tuinhuizen / veranda’s / lawn-leisure cooling-down zones niet op één hand te tellen is, kwamen alle familieleden en gasten van Marijke en Raf samen. De tent voor het avondfeest stond ook al opgesteld. Die had de grootte van 5 enorme tenten aan elkaar. Heel hoog, een prachtige constructie, stijlvol ingericht en verlicht. Ook het weer zat hen en ons mee. De laatste warme dag van deze Eté Indien of Indian Summer en net na alle regen van die ochtend. Janne van Art of Events en haar charmante verantwoordelijke Sophie hebben ons waanzinnig goed begeleid. De afspraken over de ceremonie, misboekjes, songs, intredelied bruid, onze technische rider en vereisten, eten en drinken, timing en logistiek… alles was door hen voor onze zangers perfect voorbereid.

Marijke zelf straalde en Raf probeerde serieus te blijven onder al dit plechtig gedoe. Een familietrekje want zijn jongste broer, die in Frankrijk woont, was duidelijk de sfeermaker in de familie en op dit feest. Hij hielp ons meteen mee om iedereen op de been te krijgen en luid klappend en zingend mee te doen. ‘Perfect Day’ was een van de voorkeurnummerkeuze van Marijke en ze was dan ook zichtbaar ontroerd toen The Day by Day Gospel Singers dat voor haar en Raf zongen. Precies zoals bij het ‘Onze Vader’ wanneer onze zangers héél dicht bij het koppel komen staan, zacht en daarna luid zingen, hen met de handen boven de hoofden van het koppel de zegen geven en dus uiteraard meteen ook alle foto- en videografen naar ons toesnellen om dit uniek plaatje voor de toekomst vast te leggen.

Het was heerlijk voor The Day by Day Gospel Singers om deel te maken van deze prachtige dag voor Marijke, Raf en hun kinderen. En het is dan ook een heel mooie afsluiter van dit huwelijksjaar 2023. Op nu naar de feesten, verjaardagen en Kerstoptredens! Dank je Marijke, Raf, Sophie en Janne voor jullie warmte! Jullie zijn een voorbeeld voor heel wat klanten, koppels en wedding planners!