Verjaardags- & Pensioensfeest

21.08.2023

Annemie werd 65 én ging op pensioen en dat mochten haar familieleden en vrienden geweten hebben! In Feestzaal Den Ast in Kampenhout kwam iedereen samen om in het Vlaams en in het Engels samen feest te vieren, te eten en te drinken en… te zingen en te dansen! Want niemand had The Day by Day Gospel Singers verwacht. Beginnend met de beste gospelsongs van Elvis, schakelde Elien al snel over op Wanda Nero Butlers “Hey y’All” gevolgd door “Ain’t no Mountain high enough”. Alle hits van Sister Act volgden elkaar op, samensmeltend in “Oh happy day” als natuurlijk vervolg op “You’ve got a Friend” waar iedereen zich spontaan rond de jarige gastvrouw schaarde. Iedereen danste met iedereen en klapte luid mee met “God is my Everything” culminerend in “Brand New Day!” Onze zangers stonden in het zweet – de verwarming stond hoog en zij stonden daar vlakbij in hun spiksplinternieuwe speciaal voor dit decor aangetrokken wit met gouden gospel choir robes – en mochten na hun superprestatie genieten van dezelfde schotels en hapjes als de gasten. Dank je, Annemie, voor zoveel warmte en hartelijkheid! En graag tot over… vijf jaar!