Huwelijksviering

27.08.2014

‘Waar hangt dat nieuwe doek van Rubens?’ Maar het pas verworven stuk van Pieter Paul bleek nog in restauratie tot maart 2014 waarna het onverwijld zal sieren in de Antwerpse Carolus Borromeuskerk. Dit mocht echter de sfeer niet drukken want de Poolse familie van Anja en de familie en vrienden van Rory waren om ter mooist. De Poolse voorganger wisselde af met zijn Antwerpse confrater en The Day by Day Gospel Singers zorgden voor de intieme muzikale noot. Ontroering volgde op uitbundigheid. Bijgestaan door de nodige doses analgetica, antihistaminica, cortisone en neus- en keelspray, want gisteren was onze frontman in alle consternatie zonder stem ontwaakt en had in allerijl aangeschoven op de vrije consultatie van de plaatselijke huisarts, net zoals een van de high harmony singers trouwens. Maar hun schattigheid won het van die enkele gemiste hoge noot. Zo zie je maar dat geen inspanning te veel is voor The Day by Day Gospel Singers wanneer ze eenmaal hun aanwezigheid op je feest hebben toegezegd!