Huwelijksviering

Het kleinste kapelletje dat je kunt indenken. Rudy Borremans is de voorganger. Mieke en Jan zijn het stralende bruidskoppel. Prachtige bloemen, mensen en versieringen. En The Day by Day Gospel Singers stonden in voor de muzikale omlijsting van deze prachtige setting. Het misboekje was al meer dan rijkelijk gevuld met teksten, meer dan tien zangnummers waren ook nog ingepland en het koppel arriveerde flink te laat… Dit zou dus flink uitlopen. Maar niets in deze viering was lang noch langdradig. Rudy Borremans zorgde voor prachtige bezinningsmomenten, het koppel straalde van geluk en The Day by Day Gospel Singers lieten geen enkele muzikale steek vallen. “Jullie zijn een heel professioneel gospelkoor” loofde de voorganger ons achteraf. Het was meteen het inwijdingsoptreden voor onze nieuwste sopraan Bernadette van Dinter en dat dan nog wel in de kapel waarvoor haar betovergrootvader Pieter van Dinter in 1860 het orgel heeft gemaakt. Dank je Mieke en Jan voor de fijne ontvangst en de rijkelijk gedekte tafel achteraf. Het heeft iedere zanger deugd gedaan om na de enorme muzikale inspanning te kunnen genieten van de sfeer samen en de ontlading achteraf.