Huwelijksviering

In het pittoreske Deinze trouwden vandaag Marieke en Maarten voor de kerk. Samen met hun familie en vrienden genoten zij zichtbaar van de plechtigheid in de buitentuin van Feestzalen D’Hulhaege. Het publiek genoot van het zonnetje, de kindjes speelden en de bruid hield de touwtjes stevig in de hand; alles had ze gezien! Daarom verliep alles dan ook zo vlekkeloos. We hebben samen met de mensen genoten van enkele uptempo gospelnummers én van innige, intense en diep-emotionele nummers. We kregen spontaan complimenten van de voorganger over onze nummerkeuze. Als apotheose had de bruid een nummer met pianobegeleiding ingezongen als liefdes-betuiging aan haar kersverse echtgenoot met de vraag of wij dit op het einde van de viering via onze PA-installatie konden afspelen. Gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen om het nummer live te zingen. Met knikkende knieën maar met klare en duidelijke stem, zong zij voor haar man; hij wist zich geen houding te geven… Dit zijn mooie momenten in ons muzikaal geheugen! Dank je Marieke en Maarten!