Huwelijksviering

Twee acteurs van Monkey Business nv verkleed als ‘Vliegende Pastoors’ stalen de show op het huwelijksfeest van Peggy en Bart in Zaal De Waterhoek te Geetbets: “Sigrid, euh Ingrid, euh Peggy… aanvaardt gij Bart als wettige echtgenoot?” zette meteen de sfeer bij het koppel en hun genodigden. Echt plechtig was het niet, maar wel ontspannen en een show vol afwisseling voor de genodigden. Gelukkig waren The Day by Day Gospel Singers er om met een uitgelezen huwelijksrepertoire de mensen op de been te krijgen. Bij ‘Joyful, joyful’ kon het publiek niet meeklappen omdat ze net van de Vliegende Pastoors in plaats van de eucharistie… een glas Cava hadden gekregen. Maar alle ogen waren wel op onze leadzangeressen gericht! Vandaag was ook ons eerste optreden met onze fonkelnieuwe professionele Sennheiser geluidsset die meteen zijn diensten heeft kunnen bewijzen. Wat een zuivere klank en wat een heerlijkheid om daarmee te kunnen soundchecken en optreden! Een hele zware financiĆ«le investering, die de huidige vaste bezetting van The Day by Day Gospel Singers echter meer dan waard is! Bedankt lieve zangers voor jullie regelmaat, vastberadenheid, onstuitbaar dynamisme en unieke gospelsound! Tot morgen om 14u in Gent en overmorgen staan we om 19u weer samen op de planken in Malderen tijdens hun jaarlijkse parochiefeesten!