Huwelijksviering

“Jullie komen aan om 18u00 en om 19u30 begint dé show!” moedigt Christophe ons aan in zijn laatste mail. Aan onze gezichten zal het niet te zien zijn dat wij die ochtend al om 11u15 hebben opgetreden in Rumst, om 15u in Tienen en nu om 19u30 weer de show zullen stelen in Lokeren. Ruim anderhalf uur op voorhand komen we bij Feestzaal Den Orchidee aan. We bouwen ons geluidsmateriaal op, testen alle draadloze headsets en handheld microfoons en voeren een grondige soundcheck uit met de hele zingende groep. Enkele koorleden hebben onderweg in de auto een uiltje geknapt dus iedereen is weer helemaal fris! Stipt op tijd – zoals altijd – staat alles klaar en beginnen we de families en gasten van bruid en bruidegom muzikaal de zaal in te lokken. ‘When you believe’ en ‘At last’ slaan in als een bom. De tranen vloeien onstuibaar… vooral bij de bruidegom! En wanneer het hele koor luid zingend tussen het publiek gaat staan en bij ‘Oh happy day!’ iedereen rechtop doet staan en laat meeklappen en meezingen, blijkt dit een moment dat niemand ooit zal vergeten. Christophe is de ideale gastheer en Veronique is de uiterst lieve en charmante bruid. Rent-a-priest Jef interageert prima met ons gospelkoor en we geven met veel plezier toegift na toegift. De mensen blijven staan en luid meeklappen! Onder de opzwepende bassbeat van onze uptempo versie van ‘Kumbaya’ danst iedereen gelukkig en enthousiast de feestzaal in! Dit is voor ons een optreden om nooit te vergeten! Dank je allerliefste Veronique en dj Christophe!