Huwelijksviering

3.09.2014

In het statige Château de Resteigne waren ‘De Planckaerts’ samengekomen om het huwelijk bij te wonen van hun dochter Stephanie met schoonzoon Christopher. Het decor werd gevormd door de prachtige tuin van het domein, de mooie bloemstukken en een witte loper en dit alles onder een stralende zon. Biker Bherke, voorganger en ‘Biker for Christ’ verzorgde de woorddienst op een heel originele en enthousiaste manier. De familie was getuige van de meest pakkende liefdesverklaring ooit: de woorden stokten Christopher zichtbaar en hoorbaar in zijn keel. En ook Stephanie bekende dat ze al ‘sinds ze twaalf jaar was haar zinnen op Christopher had gezet.’ De cameraploegen, geluidstechnici, fotografen, journalisten en diverse regieverantwoordelijken renden van de ene hoek van het gebeuren naar de andere om alles op film, print en papier te krijgen en legden onze muzikale bijdrage aan het huwelijk van Stephanie Planckaert en Christopher Timmerman vast voor de eeuwigheid. Bij onze versie van Beyoncé’s ‘Ave Maria’ liepen de tranen over de wangen van de bruid en haar drie prachtige bruidsmeisjes. En Ray Charles’ ‘Hallelujah, I love her so!’ werd door iedereen enthousiast meegescandeerd! Een prachtige dag voor een prachtig koppel!