Huwelijksviering

13.10.2014

De tuin van haar ouders vormde het decor van het kerkelijk huwelijk van Vicky en Yve. Over drie tenten – tegen de zon, gelukkig niet tegen de regen – zaten de familieleden en gasten verdeeld. En onder de grote boog pronkten Vicky en Yve met hun twee zoontjes. De pater Bededictijn zorgde voor een diepzinnige en tegelijkertijd ontspannen viering. En wij brachten voor, tijdens en nog ruim na de viering het bruidspaar, hun familieleden en hun vrienden in de stemming voor de rest van de feestdag en hun hele leven samen! Proficiat Vicky en Yve en bedankt voor de hartelijke en smakelijke ontvangst achteraf!