Huwelijksviering

28.05.2015

Eveline zei ‘Ja’ tegen Bart en Bart zei ‘Ja’ tegen Eveline. Daar draait het allemaal om. De rest is entourage. De ‘side dish’ bij de maaltijd, het garnituur bij de hoofdschotel. Maar die entourage, die ‘side dish’ en dat garnituur moet dan wel perfect in orde zijn want het straalt af op om wie het allemaal draait: het huwelijkspaar. En dat hebben The Day by Day Gospel Singers prima gezien: gezorgd voor de verdieping van de ingetogen momenten en voor de versterking van de opgetogen momenten! De familie deed mee, de gasten swingden mee en het bruidspaar liet zich gaan. Mede dankzij de uiterst entousiaste medewerking van de – toch al op leeftijd zijnde – eerwaarde en mevrouw koster. We kregen carte blanche, zowel van deze twee als van Eveline en Bart, en we hebben er mede een prachtige viering van gemaakt!