Huwelijksviering

6.01.2015

Smalle toegangspoorten en wegeltjes in en naar het Begijnhof in Antwerpen. En ‘Mansvolk slechts tot 18u toegelaten’ en ‘Let er op geen vreemdelingen in het Begijnhof te laten vernachten.’ Maar de de kapel en de ontvangst waren tien keer zo hartelijk. Prachtige bloemenkransen, ballonnen en slingers versierden de Begijnhofkapel. En The Day by Day Gospel Singers zongen Lien en Xavier in het huwelijksbootje. Toen begrepen we ook hun verzoeknummer ‘Rock the boat’… Ze hebben elkaar namelijk leren kennen op de zeemansschool. Wat ook de rij stoere blauwblinkende mariniers verklaarde achterin de kerk. Jolien zong haar prachtige versie van het ‘Onze Vader’ en Jente verleidde de bruidegom met ‘Love will keep us togother’. Onze samenzang tijdens ‘Joyful, joyful’, ‘You’ve got a friend’, ‘Oh happy day’, ‘To make you feel my love’ en ‘If I needed you’ maakte de viering compleet: romantisch, sereen, ingetogen, maar ook vrolijk, feestelijk en superdynamisch! Het keurmerk van The Day by Day Singers!