Huwelijksviering

27.08.2014

Wat op een uur had moeten lukken, duurde tweeënhalf uur; de rit van Leuven naar Gent. En wat we op twee uur steeds doen – namelijk de wagens uitladen, materiaal opstellen, versterkers, luidsprekers, microfoons… bekabelen, aansluiten, testen, soundchecken, omkleden en een kwartier op voorhand al beginnen te zingen – moest dus nu op drie kwartier! Maar het is ons gelukt en niemand heeft ook maar iets gemerkt van onze extreme inspanningen daartoe. By the way, de suite was ook een kwartier te laat 😉 Op ‘Chapel of Love’ mogen binnenschrijden, was Sigrids droom al van toen ze een klein meisje was. Alle bruidsmeisjes zagen er ook prachtig retro en style 50’s uit met hun korte jurkjes, hoge hakjes en strak opgestoken kapsels. De teksten van het bruidspaar waren prachtig geschreven en gebracht. En de priester – familielid van het koppel – stal de show met zijn jeugd en looks. ‘Wat een zonde dat die priester is!’ hoorde je menig vrouw denken én zeggen. Dank je Sigrid en Dieter voor de perfecte ontvangst! We hebben met plezier ‘Chapel of Love’, ‘Stand by me’, ‘Joyful, joyful’, ‘Ain’t no mountain high enough’, ‘If I needed you’, ‘Oh happy day’ en ‘You’ve got a friend’ voor jullie gezongen en we wensen jullie een heerlijk leven samen! The Day by Day Gospel Singers genieten na een uitzonderlijk druk en volgeboekt seizoen van een verdiende sabbatical waarin we intens samen en groupe repeteren, onze visie en missie uitlijnen en ons klaarmaken om ook volgend jaar weer ons publiek te verrassen op de beste gospel die België en Nederland kan brengen!