Jubileum

12.12.2017

Mag het ook eens heerlijk dichtbij huis zijn? Betekom is de deelgemeente van Begijnendijk, dus op tien minuuutjes stonden we met de wagen vol geluidsmateriaal al in de feestzaal van ‘t Wit Toreke in Betekom. Uitladen, opstellen, soundchecken en omkleden. Op anderhalf uur waren we klaar om te starten. De gasten, vrienden en familieleden van Christine en Sylvain stroomden binnen en de show kon beginnen! Dertig jaar getrouwd, dus veel nostalgie naar de jaren ’80. ‘She’ van Aznavour, ‘Fly me to the Moon’ van Sinatra, ‘My Guy’ en – hun openingsdans van dertig jaar geleden – ‘Sailing Home’ van The Cats waren stevig ingeoefend en werden even vloeiend gebracht door The Day by Day Gospel Singers. Het jubilerend paar lieten we de dans inzetten, vervolgens ‘vermenigvuldigen’ en op de tijd van één nummer stond de dansvloer al vol! De gasten propten de aperitiefhapjes in de mond om hun handen vrij te maken om te kunnen meeklappen! Zalig optreden, superlieve mensen, fijn georganiseerd door schoondochter Soetkin en zowel logistiek, vestimentair als culinair professioneel ondersteund door het hartelijke personeel van feestzaal Wit Toreke!