Jubileum, Kerkelijke Huwelijksceremonie & Receptie

25.01.2019

Na reeds meer dan twintig jaar wettelijk getrouwd te zijn, gaven de prachtige ebbenhouten Marie-Louise en de immercharmante en galante Geert elkaar vandaag hun kerkelijk ja-woord. Hun tweelingdochters waren er uiteraard bij, deze keer niet als misdienaars maar als getuigen van hun ouders’ huwelijk. Geert had The Day by Day Gospel Singers al maanden geleden geboekt en ons zijn verzoeknummers doorgegeven. Naast ‘alles van jullie’ vroeg hij ‘La vie en rose’ aan omdat zijn vader dat steeds zo graag zong, ‘Alegria’ en Beyonce’s versie van ‘Ave Maria’. Zet daarnaast ‘Ain’t no mountain high enough’, ‘Shallow’, ‘You’ve got a friend’ en ‘Oh happy day!’ en je bent zeker van je feest! Na de huwelijksceremonie ging iedereen gezellig tafelen achterin de kerk en zongen The Day by Day Gospel Singers’ nog een uurtje verder. Met een gloednieuwe set zelfs! ‘God only knows’ van The Beach Boys, ‘You are good!’, Christina Aguilera’s ‘Something’s gotta hold on me’, ‘Stand on the Word!’, ‘Already been to the water’; van de echte The Andrews Sisters ‘In the mood’ en ‘Don’t sit under the apple tree’, gevolgd door moeder Christel en dochter Roma in duet ‘Tu es mon autre’ en ‘I dreamed a dream’ met als afsluiter en bisnummer ‘Uptown funk’. We werden verwend met frisdrank, verse koffie, luxebroodjes en koffiekoeken en hartelijk onthaald in de supermoderne (maar wat een galm!) Sint-Elisabethkerk van Kortrijk. Dank je Geert en Marie-Louise, dank je aan de drie concelebranten en dank je aan mijn superenergieke The Day by Day Gospel Singers!