Verjaardagsfeest 60 jaar

6.07.2019

‘One day like this’ van Elbow, ‘Papa’ van Stef Bos en ‘Ik hou van u’ van Noordkaap waren de nummers die Marcel per se op zijn 60ste verjaardagsfeest ons wilde horen zingen. En daar hebben The Day by Day Gospel Singers voor gezorgd! Samen met ‘Burning love’, ‘Proud Mary / Rolling on the river’ van Tina Turner, gezongen door Christel in duet met dochter Roma, ‘Oh happy day’, ‘You’ve got a friend’, ‘God only knows’ van The Beach Boys, ‘Leef’ van André Hazes jr (ja, het is een feestje natuurlijk, dus iedereen in de polonaise!). En in première: ‘In the mood’ en ‘Don’t sit under the apple tree’ van The Andrews Sisters gezongen door onze drie vrouwelijke solisten helemaal in origineel militair damestenue van de jaren ’40 mét lange handschoenen, mutsje en obligate pumps. Het oog mag ook wat én kreeg wat tijdens deze special! De familieleden, vrienden en gasten van Marcel genoten van de receptie, maar bleven aandachtig bij ons, klapten en zongen mee. Dansten een slow, een walsje en – zoals gezegd – deden zelfs de polonaise op ‘Leef!’ Het was de (laatste?) warme dag van de zomer, we stonden buiten, onze spots, rookpluimen en muziekinstallatie deden prima hun werk. En we werden onthaald op en verwend met heerlijke broodjes en drankjes achteraf. Volgende week luisteren The Day by Day Gospel Singers weer een huwelijk op in Mechelen en daarna een feestje van de Lions Club, een verjaardagsfeest, een huwelijk en lekker lang tijdens de jaarlijkse Christmas Shopping in hartje Oostende. We hebben al talloze boekingen voor 2020 dus wie ons nog op zijn feestje wil, moet er echt snel bij zijn!