Benefietconcert

22.06.2019

Met ondertussen al zijn vierde kankerbehandeling gaat Ruben – echtgenoot van Eva en vader van twee schatten van dochtertjes, Juliette en Estée – al voor de vierde keer de strijd aan tegen kanker. Deze laatste evolutie van zijn gezondheid vormde de reden om Ruben, die een onmenselijke wilskracht tentoonspreidt om ook hier weer door te geraken, met velen te komen steunen. Toppianist Danny Wuyts zorgde voor de muzikale organisatie van de avond en had The Day by Day Gospel Singers gevraagd om een flinke muzikale bijdrage te leveren en zo de verhoopte hoeveelheid publiek, enthousiastelingen en steunenden op de been te brengen. En dat is ons gelukt! Een top non-stop set met close harmony versies van stevige uptempo gospelsongs en ook van meer ingetogen nummers, met solo-optredens en met gezamenlijke stukken, waarop ons publiek afwisselend kon dansen, swingen, slowen én meezingen. Sterkte Ruben en Eva! En dank je Danny, Lo en Tamara voor jullie perfecte logistieke steun en smakelijk onthaal!