Alumni receptie

Wat kunnen een honderdtal informatici lawaai maken! De uitgebreide bedrijfsreceptie van CTG voor haar alumni-medewerkers werd muzikaal ingevuld door een show van ruim een uur van The Day by Day Gospel Singers. Alles stond klaar: catering, tafels, podium, belichting… en de muziek startte! Mensen die elkaar jaren niet meer hadden gezien, onmoetten elkaar, vertelden hun verhalen, wisselden adresgegevens uit en onze elfkoppig gospelkoor zorgde voor de juiste ambiance! Ain’ no mountain high enough, Jesus I’ll never forget, Amen, You’ve got a friend, Hallelujah, Alegria, Joyful joyful, Rapper’s delight… passeerden een voor een en non-stop de revue. Onze leadsingers en backing vocalists hebben het beste van zichzelf gegeven en werden achteraf hartelijk onthaald op heerlijke hapjes van de Opwijkse cateraar. Met een ongelooflijke upbeatversie van Kumbaya en Jesus on the mainline namen we afscheid van onze gastvrouw en organisatrice Katty van CTG. “Oh Happy Day…! CTG: zing met ons mee!”