Full Concert

14.09.2022

Heel wat logistieke voorbereiding ging vooraf aan dit Eindejaarsconcert van de Gemeente Stabroek. Enkele afwisselingen van de wacht bij de gemeentemedewerkers en de Cultuurdienst gooiden bijna roet in het eten, maar door ieders oplettendheid kwam alles goed.

Onze zangers en hun publiek werd onthaald in de meest gezellige, mooi verlichte en verwarmde ontwijde kerk van het land. Dank je aan iedereen daarvoor!

Tijdens twee non-stop sets van bijna een uur brachten The Day by Day Gospel Singers nummers uit Sister Act, hits van Michael Jackson, Elvis Presley, Lara Fabian, The Wiz Kids en Phil Collins. Gospelversies natuurlijk. Zowel a capella als met instrumentale begeleiding.

Onze solisten Elien, Charlotte, Katrien en Patrick brachten hun favoriete hits, begeleid door elkaar en onze immer charmante en zoetgevooisde low harmony singers Brigitte en Cecile.

De constante afwisseling van onze gospel choir robes oogste spontaan applaus. Ons publiek waardeerde enorm onze inspanningen en ons respect voor hen en hun enthousiaste aanwezigheid.

Op een speciaal daarvoor voorzien cirkelvormig dansvloertje vlak voor het podium ontstond dan ook al gauw een spontane groep dansers. Van echt alle leeftijden.

Ons publiek onthaalde ons op een staande ovatie. De bisnummers werden gesmaakt en onze geluids- en lichttechnici openlijk bedankt.

Dank je Wendy en Petra van de Gemeente Stabroek voor jullie vertrouwen en al jullie goede zorgen!