Hernieuwing huwelijksbeloften

Het zal je maar gebeuren: Je man nodigt je in een romantische bui uit om op jullie 20ste huwelijksverjaardag ‘nog eens tot aan het kapelletje te gaan waar we twintig jaar geleden zijn getrouwd… En weet je wat? Doe dan nog eens je trouwjurk aan van toen, dan vragen we onze huwelijksfotograaf om opnieuw foto’s te maken, maar dan van twintig jaar daarna!’. Els vond het meteen een leuk idee van haar echtgenoot, Wim. Nieuwsgierig was ze toen ze uit de openstaande deuren van de kapel een swingend gospelkoor hoorde zingen. En groot was haar verbazing toen ze binnenstapte en daar in de kapel al haar familieden, vrienden en kennissen zag, eveneens in hun trouwjurken, die hen onder daverend applaus verwelkomden en feliciteerden! Het was een reuze-idee van Wim en zijn stoute zussen. En een zalig evenement voor ons om aan te mogen meewerken! Hartelijk gefeliciteerd Els en Wim!