Huwelijk

3.09.2014

Van de meest sexy bruid van het seizoen naar de ongetwijfeld mooiste bruid van het seizoen is voor The Day by Day Gospel Singers slechts een week verschil. Isabelle straalde als een jonge blonde godin op deze prachtige dag met haar kersverse echtgenoot Tommy aan haar zijde. De prachtig gerestaureerde Sint-Hubertus en Sint-Vincentiuskerk in Heusden-Zolder vormde de perfecte setting, zowel visueel als akoestisch. Nooit hebben we een lievere pastoor en lievere kosteres meegemaakt. Helemaal Limburg! Deze week startte nochtans emotioneel heel zwaar voor de bruid en haar familie want haar opa overleed en bijna kon het feest niet doorgaan. Maar dankzij onze juiste keuze van de nummers én de juiste timing en volgorde ervan was ieder zangmoment tactvol, warm, integer en enorm hartversterkend en enthousiasmerend. Respect voor je publiek is de enige manier om ieders hart te winnen. Dank je, meter van de bruid, om je petekind dit mooie muzikale cadeau te schenken, The Day by Day Gospel Singers waren graag van de partij en hebben zich echt 100% gesmeten tijdens dit perfecte en ontspannen optreden!