Huwelijk

20.08.2019

Damme. We kennen de prachtige kerk en haar voorganger ondertussen al heel goed. En bruid Elyne en bruidegom Nicholas hadden over onze gospeloptredens gehoord van zowel de voorganger als van een al even prachtig koppel dat we vijf jaar geleden in het huwelijk hebben gezongen en dat ook aanwezig was als getuige. Na alle covidmaatregelen mochten Elyne en Nicholas eindelijk in het huwelijksbootje treden. Ze hadden een prachtige datum geprikt vorig jaar, 12/12/2020, maar toen moesten de dag ervoor alle kerken sluiten en zochten we met hen in allerijl naar een nieuwe datum. Ook voor ons was het spannend. Het eerste optreden op een huwelijk na 1,5 jaar van lockdown en full-stop op alle culturele activiteiten. Het bruidspaar wilde eerst al in april trouwen, maar toen mochten we zelfs nog niet repeteren, laat staan optreden. Maar gevaccineerd zijn we ondertussen ook allemaal. Kortom alles, zowel qua transport, techniek, kerk, akoestiek, repertoire, solisten, muziek en enthousiasme vanuit ons publiek, zat mee en verliep vlekkeloos. De spontane felicitaties van Elyne en Nicholas die je hier kunt lezen, onderschrijven dit. Dank aan het prachtige bruidspaar, de supersympathieke en warme voorganger, de koster, de ceremoniemeester en de traiteur. We werden meer van verwend! Christel, Roma, Inge, Sien, Katrien en Karl, op naar onze volgende huwelijken en optredens. Hopelijk blijft die nare deltavariant ver van ons weg!