Huwelijk

11.01.2021

De ultramuzikale familie ‘Piano Goossens’ uit Mortsel gaven vandaag hun dochter Elise weg aan bruidegom Ivar. Beiden jong, heel nerveus, maar oh zo verliefd op elkaar! “Jullie mogen elkaar kussen” mondde zelfs uit in een regelrechte tongzoen! ๐Ÿ˜‰

‘When you Believe’ uit ‘The Prince of Egypt’ en ‘Hallelujah’ van Leonard Cohen stonden samen met ‘We are Family’ en ‘Brand new Day’ op de verlanglijst van het koppel. Onze solisten hadden hieraan de voorafgaande weken dan ook heel hard gewerkt. En met succes, want alle aanwezigen beloonden hen telkens op een warm applaus.

Door de recente fusie met Popkoor Mixxed Voices en de overstap van enkele leadsingers van het Philadelphia Gospel Choir naar The Day by Day Gospel Singers is onze gospelgroep ondertussen zo talrijk als de Twaalf Apostelen:

Dank je Karl, Christel, Roma, Inge, Sien, Katrien, Romy, Elien, Eva, Brigitte, Cรฉcile en Patrick voor jullie enorme inzet, respect voor onze klanten en hun gasten en jullie enorme muzikaliteit en onophoudend professionalisme!

Ik zal met trots weer eens mogen trakteren aanstaande donderdag! ๐Ÿ˜‰