Huwelijk

14.03.2022

Goeiemorgen Valerie en Laurent.

Jullie zijn ondertussen in jullie bedjes beland, vermoed ik. Hoop ik. Wens ik jullie toe 😉

Jullie gaven een ongelooflijk feest! Anouchka D’Hertefelt – jullie wedding planner – en ik spraken elkaar vooraf vol verbazing over ‘hoe vol Laurent de dag had gestoken met activiteiten, verrassingen, events en cues’ en dan had zij van Laurent zelfs nog geen enkele inzage gekregen – laat staan, controle over – de huwelijksceremonie zelf. De dag kon niet voller en naar ons aanvoelen niet risicovoller want alles moest dan ook kloppen en exact zo uitkomen! Niemand mocht een enkele cue of time-slot missen 😱.

Maar net zoals Laurent het zelf ook enkele keren dankbaar aangaf – hij klonk zelfs verbaasd daarover 😉 : ‘Alles loopt perfect! Iedereen is mee. De sfeer is er. De muziek en dans zijn er. Het overheerlijke eten is er. De surprise-acts zijn er. And everybody, litteraly everybody is having a great time! Valerie and me are enjoying the presence of all the people we love!!’

Gefeliciteerd Valerie, om deze emotionele beer te strikken. Jullie zijn een prachtig koppel. Fysiek, maar ook emotioneel sterk verbonden. In jullie zoon en pluskinderen. Beroepsmatig in de verkoop. Relationeel in de opbouw van zo’n sterke relatie en social netwerk van hechte echte vrienden.

Gefeliciteerd Laurent met je engagement. Je bent voluit voor je derde lange relatie gegaan want jullie fundamenten zijn ijzersterk. Je hebt Valerie enorm verrast met talloze kleine en grote momenten en wij mochten daarvan deel uitmaken.

Geniet vanaf woensdag van jullie huwelijksreis samen want je moet morgen op de Grote Markt met de mannen van jouw jaar eerst nog zo nodig een enorme boom opzetten 🌳.

Blijf elkaar Geven. Vergeven. Toegeven en vooral Nooit Opgeven!