Huwelijk

13.05.2022

Alsof het de Montagues en de Capulets waren; verder konden de bruid en bruidegom niet uit elkaar wonen. Dat ze elkaars dialect verstonden, is al een wonder! Om vervolgens 15 jaar geleden elkaar te vinden in Leuven. Hij is nu ondertussen financieel expert en zij gevierd juriste. Om samen met haar vriend voor zijn werk naar New York te kunnen verhuizen, moesten zij eerst getrouwd zijn. Dus wat toen vlug-vlug gebeurde en uiteraard veel te formeel, werd vandaag letterlijk in de bloemetjes gezet en herhaald. En The Day by Day Gospel Singers waren daar uiteraard bij! In hun nieuwe witte gospeljurkjes met fijn blauw biesje. Perfectioniste bruid wist allang wat ze wilde qua nummers. En muzikaal leider Patrick van Steenis heeft haar daarbij bij de hand genomen 😉 En zowel bruid als bruidegom waren héél blij en gelukkig met onze nummerkeuze en muzikale opluistering van hun hoogdag in de prachtige tuinen van Hof te Rhode in Diest. Het overenthousiaste applaus van hun familie en vrienden, de gasten die spontaan rechtstonden en meezongen, de mannen die dansten met onze zangeressen, de vrouwen die dansten met hun mannen en met elkaar, het grote aantal aanwezigen dat om ons kaartje vroeg waaronder de bloemiste en de fotograaf – en die kunnen toch al wel vergelijken he… het was alom een onvoorwaardelijk plezier en genot! Annick en Charlotte, respectievelijk wedding planner en ceremoniespreker, deden flink hun duit in het zakje om samen met ons van dit huwelijk van beide jongelingen de meest heugelijke dag van hun leven te maken. The Day by Day Gospel Singers waren op één zangeres na voltallig. Over twee weken volgt er een last-minute boeking in het verre Zulte en daar kunnen helaas twee van onze zangers niet bij zijn, juist omdat de klant ons zo laat boekte. Het is dus echt heel belangrijk dat je ruim op tijd je datum en uur vastlegt. Vooral als je ook nog enkele verzoeknummers wil selecteren uit onze lijst van meer dan 1.200 liedjes. We zijn geen robots, noch juke-boxes, want alles voor jullie muzikale gelegenheid wordt weken tot maanden op voorhand ingeoefend. Echt onvoorwaardelijk maatwerk dus. En dat doen wij graag! En graag goed! En pas dan zullen ook jullie behoren tot de grote groep van tevreden klanten van The Day by Day Gospel Singers!