Huwelijk en Avondfeest

23.05.2022

Koppel uit Genk. Feest in het Chateau de Gerlach in Valkenburg, Nederland. En wat voor een feest! Drie dagen van feesten, ceremonie, muziek, zang, eten, hotel, vervoer, golfkarretjes 😉 en Porsche-autootjes 😉 De gasten werden heen en weer gebracht van en naar hun hotel via de golfkarretjes. En het éénjarig zoontje van Malike en Jelle kwam in de kerk de trouwringen brengen in zijn mini-Porscheke. Mama Nadine had ons gecontacteerd en warm gemaakt om deel te willen uitmaken van dit reuze-event. Ons optreden bestond uit twee delen: de ochtendlijke huwelijksceremonie in de kapel en een non-stop set van drie kwartier tijdens het aansnijden van de bruiloftstaart rond 21u30. Onze zangers werden door mama Nadine tussendoor onthaald op een zalig dagje all-in in Valkenburg. De kapel was door een zeskoppig team prachtig in de bloemen gezet. En al die boeketten moesten daarna naar de receptiehal en vandaar naar de fotoshoot-tuin en daarna naar de feestzaal worden gebracht en opgesteld. Malika is als bruid een superschattige vrouw in absoluut miniformaat met alles erop en eraan. En Jelle past daar met zijn fijne gestalte perfect bij! Op de tonen van A Wedding Day, bekend van het TV-programma Love Letters kwam de suite binnen, gevolgd door prachtige Malika terwijl onze zangers zongen: ‘There they come! Oh how beautiful! Sing Hallelujah! Praise the Lord for this glorious day!’ Negen nummers hadden ze voorzien in hun misboekje. Uiteraard liep de viering uit en uiteraard moest daarna de planning van de hele dag worden aangepast. Ons late-night-optreden vond pas plaats net voor middernacht en onze zangers waren pas zondagochtend om 2u30 thuis. Maar ze hebben zich gesmeten en de hele zaal rechtop gekregen! Toen wij stopten, nam de dj het naadloos over! Dank je, Toppertjes van Day by Day om mij als artistiek leider en onze klanten zo heerlijk te verwennen iedere keer! I gladly return the favour every day! De aanhouder wint immers altijd!