Huwelijk

30.03.2016

‘De limousine is niet komen opdagen! Alles loopt in het honderd!’ Moeder van de bruid, Gaby, was in alle staten! Een van onze mensen was gelukkig bij haar om haar gerust te stellen terwijl onze zangers de familie, vrienden en gasten van het bruidspaar muzikaal verwelkomden en bezighielden in de zeer imposante Sint-Jozefkerk in Gooreind-Wuustwezel. Vader Jef had zijn dochter Audrey en schoonzoon Ricky verrast met zijn boeking van The Day by Day Gospel Singers. En hij kende heel goed de muzikale smaak van zijn dochter: musical! ‘Circle of Life’, ‘A Whole New World’, ‘We are the World’… het moest er allemaal inzitten. Maar natuurlijk ook ‘Joyful, Joyful’, ‘Ain’t no mountain high enough’, ‘Oh Happy Day’, ‘Onze Vader’ en ‘Ave Maria’… Waar is de tijd van eucharistievieringen van 2 of zelfs 3 uur! 🙂 We selecteerden dus zelf uit het aangevraagde repertoire en zorgden op die manier voor de perfecte balans tussen ingetogen, stijlvol Ă©n opzwepend. En de mensen in de kerk volgden! Voorganger Hans zorgde voor een heel fijne interactie met onze muzikale leider waardoor tekst en zang naadloos in elkaar overvloeiden. Leadsinger Roma zong onze versie van het ‘Onze Vader’ ontroerend mooi, tot bijna huilens toe. Het afsluitende applaus en de eindeloze reeks complimenten van iedereen in de kerk lieten de bewondering blijken en de dankbaarheid voelen van ons voltallige publiek! Mensen zien en voelen het immers wanneer je datgene wat je voor hen zingt met heel je hart zingt. En dat doen The Day by Day Gospel Singers! Dank je Gaby en Jef voor jullie boeking. En proficiat prachtige Audrey en knappe Ricky met jullie schitterende huwelijksviering! Het was voor ons een eer om tot jullie mooiste dag te hebben mogen bijdragen!